wtorek, 30 kwietnia 2013

Mam nadzieję ze ktoś tu jeszcze jest! Przepraszam ;)

Skarby!
Wiem  bardzo  mnie długo  mnie nie było ....
Tym  razem juz  na 10000 %  do was  powracam 
Mam nadzieje ze  mi  wybaczycie
Wszystko  mnie  dołowało
szkoła,  dom,  rodzina, bratanek,  kłótnie z   pewną  kolazanką  i  zerwana  przyjazn  ,  oceny,  kartkowki , sprawdziany   testy . Dziś  czytałam   pewne  ff   co tez  dało  mi trochę    weny.
Ale  teraz mam  mnóstwo czasu wiec  BEDE  PISAC!
PRZYSIEGAM!

No to  lece pisać  rozdział;)

4 komentarze:

  1. Pisz!!! Wiesz jak mnie to wciągnęło. Ciekawe co się stało Alice. :D Kiedy notka mam nadzieję że jak najszybciej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem gdzie to napisać więc piszę tu. Udostępniłaś nowy rozdział, prawda? Nie ma go na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj,w koncu dostalas rozumu kochana !!! To dobrze, ze wracaaasz mozguuu moj <3 ~~Śan Drus

    OdpowiedzUsuń