środa, 1 maja 2013

Rozdział 26.- Zła wiadomość .

ROZDZIAŁ  DEDUKUJE  ; San Drus  - dziękuję  ,że mi  pomagasz i jesteś  Domi     -  mimo tego dziękuję  ze  jesteś.
Kawełek  rozdziału 25  dla przyp.
RANO
Obudził  mnie   telefon. Nie chciało mi się wstać
-Edwardzie  .. odbierz..- powiedziałam śpiącym głosem .
!!Spałam  na   łóżku   właśnie w  swoim pokoju   i Eda .
Nikogo nie  było.
Telefon nie  milczał. Podniosłam się   i odebrałam go.
-Halo..
-Bello?- powiedziała   przerażającym głosem Alice.
- Alice ?! Co się stało?! Powiec.
**************
" Przez   głupią  miłość  można  nawet  zrobić  głupie   rzeczy"(cytat)
Oto   przed wami rozdział ;)

Rozdział  26 
W  słuchawce   słyszałam  tylko szloch  Alice  . Nie  wiedziałam  co się  stało . Postanowiłam zabrać  znowu   głos; 
!!- Alice  ,do cholery  powiedz  mi co  się  stało !
-Renesmee ..
-Renesmee ... popełniła  samobójstwo !- powiedziała Rose.
!!Zamarłam  ! moja  kochana  siostra  popełniła  samobójstwo  !   Co z  niego  za  bydlak! To na pewno   z  powodu  z tego  Jacoba!
Zadzwońcie na  pogotowie  , zaraz przyjadę  do  szpitala.  I się   rozłączyłam  się .  Poszłam  się  przebrać w    niebieską   tunikę i  zadzwoniłam po  Edwarda.
 - Edwardzie musisz szybko przyjechać, stało się coś strasznego ... Proszę, szybko !
Czekałam na Edwarda i myślami nie potrafiłam się zebrać .. Moje serce odczuło nagle taką wielka pustkę  tak jakby już jej nie było ... A to z nią tak dobrze się rozumiałam, moja kochana siostra,
nie ... nie żyje. Nie mogę się z tym pogodzić, musimy robić co w naszej mocy aby tak nie było. Tak bardzo chciałam by to wszystko okazało się tylko jednym wielkim koszmarem, ale tak się niestety nie stało.
Z moich zamyśleń wyrwał mnie dźwięk samochodu Edwarda. Wyszłam z domu i wtuliłam się w niego najmocniej jak mogłam i zaczęłam płakać.
- Co się stało ? Kochanie co się stało ? - wyszeptał Edward
- Renesmee, ona popełniła samobójstwo ! - i wybuchłam jeszcze większym płaczem
Edward zamarł nie wiedział co ma zrobić i wydaje mi się  ze łza mu pociekła po policzku. On też wiedział, że to wszystko przez Jake'a.

20 MINUT PÓŹNIEJ W SZPITALU
Gdy dotarliśmy już do szpitala byli już tam wszyscy a mianowicie : Rose, Alice, Emmett i Jasper. Rosalie i Alice przybiegły do mnie i się rozpłakały, a ja razem z nimi...
Dziewczyny opowiedziały mi, ze znalazły Ness wiszącą na drzewie, myślały ze to jakiś chory żart  niestety nie. Czekaliśmy tak i czekaliśmy aż w końcu przyjdzie lekarz. Nic nie mogliśmy zrobić.
Czekaliśmy , a ja myślałam ze zaraz dostane szalu, a zarazem oszaleje z powodu pustki w moim sercu. Rosalie i Alice siedziały i nawet nie drgnęły, a Emmett i Jass prawie zasypiali, a Edward ...
Edward był zdruzgotany, wiedziałam, ze jego tez to boli. Po chwili, już nie wiedziałam co się dzieje i chyba tez zasnęłam.


OCZAMI EDWARDA
Zabije tego sukinsyna, normalnie zabiję ! Jak on tak mógł ? Dać nadzieje dziewczynie, a potem ja tak po prostu zostawić ? Renesmee popełniła samobójstwo, a Bella ... Moja ukochana Bella odchodzi
od zmysłów i jestem zdołowana, w sumie chyba tez mnie to przeraziło ... Tak bardzo lubiłem Nessie, a teraz coś takiego ... Nie spodziewałem się tego. Nie wiem co teraz wszyscy zrobimy. To będzie jakaś
tragedia jeśli okaże się, ze jednak nie przeżyła i nie dało się ja uratować... A co powie pani Esme ? Będzie roztrzęsiona !



OCZAMI BELLI
Nie wiem ile czasu minęło i ile spalam, ale zdawało mi się gdyby to trwało wieczność. Nadeszła chwila, w której mieliśmy się w końcu wszystkiego dowiedzieć. Obudziłam  Emmetta, i Jaspera i wyrwalam
chyba Rose i Alice z przemyśleń, bo nadchodził lekarz. Moje ciało krzyczało "NIE ! NIE !" , a mina lekarza mówiła to czego najbardziej nikt z nas nie chciał ...
- Czy państwo są rodzina pani Renesmee ? - spytał nas lekarz
- Tak to my - powiedziała Alice
- Renesmee ...

 ***
Mam nadzieję   ,że rozdział  spodobał wam  się ;)
Następny pojawi się  jak   będzie  10  komów

6 komentarzy:

  1. Hejoo! Rozdział jest faaajny mimo iż smutny :,( Miej serce, tyle czekać na nn? Czekam na kolejny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się spodobało :) Wiem następne rozdziały będą trochę smutniejsze ;) Postanowiłam dodać w tym tygodniu jeszcze wiec bedzie jak najszybciej ;)

      Usuń
  2. Boże i co z Ness .!! Kurcze przerywać w takim momencie;( Po prostu brak słów ;/ Rozdział super już nie mogę doczekać sie nn .!!! Beata ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ,ze doceniasz moją pracę ;)
      I ze sie spodobało ;)
      Rodział 27 jeszczew tym tyg. pojawi sie napewno

      Usuń
  3. Hmn ... swietny rozdzial ! :** Dzieki i nie ma za co kochanaaa <3 ~San Drus

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejny rozdział
    a twoje opowiadania zaczynają coraz bardziej mnie wciągać i tak przy okazji to nabierają dużo większego sensu niż z samego początku ;-)
    Brawo

    OdpowiedzUsuń