czwartek, 2 maja 2013

Wiadomość ! Czy to się skończy? Czy moze polepszy? - To zalezy od was.

Witam  Was ponownie ;)
Obiecałam  posta    wiec   wam pisze  ...
Powróciłam   na  bloga...  Wszyscy byli  szczęśliwi ...
Cieszyli  się   taka  była prawda
Teraz?
Pod   przedostatnim    rozdziałem   widziałam   tylko
4  komentarze ...   czuję  , ze  was   tracę.Wróciłam 

do was  z  pełnią  życia i   weny...  ale   odchodzicie  ode mnie
obroty  spadają  ...
Tracę was.....  i jest  mi  smutno  wiem  , ze  pewnie  nie da   

was się  odzyskać  ale  chce wam coś   robię  to dla was 
 robię  do  dla  was  bo  myślałam ze  mnie  docenicie 
 robię to dla was  ...
Smutno mi  z  tego    powodu  ale  jeśli  chcecie  mogę  was  odpuścić   założyć nowego bloga 

i  pisać  kolejną  opowieść  ale   nie   chce   bo  chce  pisać  tą  . wciągnęła  mnie .  Powoli tracę  dla  kogo pisać.
 Teraz  liczę na   szczere komentarze .  Powiedzcie  co mam zrobić.

5 komentarzy:

  1. Nie musisz kończyć. Nie żebym zwracała uwagę, albo coś, ale niektórzy zaprzestali odwiedzać twojego bloga przez nieobecność. Fajnie piszesz i nie musisz kończyć tego bloga. Powtarzam się. No to powtarzam, że czekam na nn. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz! Twój blog jest świetny :) Ja go czytam, ale nie pisałam komentarzy bo po prostu mi się nie chciało ;( Pisz dalej słonko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, z tego co widać łakniesz sławy. Jeden czy dwoje fanów się dla ciebie nie liczy. Dajmy przykład: Masz 10 000 fanów. Z bez dwóch było by już 9 998, prawda? Rozumiem, że się smucisz, ale każda osoba jest ważna, i ze względu na to, że masz mniej liczby odwiedzin (przez nieobecność) wszyscy ci, którzy jeszcze jednak patrzą jeszcze na twój blog mieliby ucierpieć. Ja na przykład nie miewam komentarzy, mam około 1 obserwatora i nie narzekam. :) To nie jest złośliwy komentarz, by ci dokuczyć ale rada. Piszesz w miarę, więc nie warto kończyć bloga. Jak powróci aktywność, fani również.
    Pozdrawiam i ściskam
    ~Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nie pisz już w ogóle. Dlaczego? Piszesz chaotycznie, zaczynasz coś i potem tego nie kończysz. Nie można połapać się w ogóle co się dzieje w rozdziale. Ja już piszesz to zgrabnie i tak żeby każdy zrozumiał co napisałaś a nie chaotycznie jak jest w każdym twoim rozdziale. Nie powinnaś pisać żadnego Blooga bo się na tym nie znasz. I nie użalaj się, że mało masz komentarzy bo nie którzy mają miej i się cieszą. Zostaw tego bloga lub oddaj go komuś kto umie pisać. Moja rada taka : Nie pisz żadnego bloga.

    Krytyczka x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz komentarzy nie zostawiam bo mi się nie chcę :) Ale jeszcze jedna strasznie chaotycznie piszesz żeby było dobrze kończ wątki :P

    OdpowiedzUsuń